Tuesday, August 11, 2009

Rindu-rinduan

Busy bangat dok kat opis sekarang….sampai tak tau nak wat keja yang mana satu…..fening2…fening….

Minggu ni abeshuk outstation lagi....biasanya bila abeshuk oustation....Lip Lap akan demam rindu....tambahan pulak sekarang ni tengah musim demam kan.....kerja kat opis pulak banyak...risau gak kalau Lip Lap demam kena so den kena wat langkah berjaga2 kali ni....Antara langkah2 nya:

Gi sekolah kena pakai topeng....okey Lip Lap kata
Bagi khutubah hari2 jangan demam tau...jangan demam tau...
Ambik baju abeshuk yang asem2 tu letak kat tempat tido Lip Lap...paksa dia sedut....supaya tak rindu kat abeshuk...kah2

So far setakat ni ok llah...hopefully ok je …ni petua orang tua2 kan…hikut je lah….
Muka orang stim....cium baju bucuk abeshuk....ahhhhcummmmm


Ni lah budak kecik yang suka buat muka pelik2.....


4 comments:

Petai Muda said...

lain kali kalau rindukan abah, cium kain pelekat. baru power.

Bidarabiru said...

oooooooo kena kain pelikat yo.....tak pe baju pun mujarab gak....

ahliacikgukhairul said...

betul ke menjadi petua tu? aku pun kena try gak nih..

Bidarabiru said...

jadikkkkk...kalau nak lebih mujarab lagi cari kain yang paling aseemmmm