Sunday, August 30, 2009

Bestnya....

Telah 8 hari berpuasa. Den berkesempatan berbuka kat rumah mertua den....dapatlah abeshuk melepaskan rindu nak berbuka ngan family kat sana. Petang den sempat gi Pasar Ramadhan kat Simpang Empat Perlis.....
ada beberapa benda yang dijual yang menarik perhatian den dan den rasolah kat tempat den tak de jual juadah macam ni.......ehmmm...Take 10 minutes only to update my blog.....malu kat orang kampung lah.....ha...haa....


Ni panggil perut lilit....perut lembu yang dililit kat batang kelapa dan dibakar.....liat oi....

Kuih qasidah....best den beli....rasanya cair di mulut....

Ni gulai batang pisang......den tak berkesempatan lagi beli dan rasa.....


Ni favourite den......sayur keladi.....den beli dan memang betul2 haw liao....

Ayam kampung....kesukaan abeshuk.....

3 comments:

fa_syahz said...

wah menarik2 ye food kat saner.. patutla akak pandai masak masakan kampung.. nice3x.. hehe

ahliacikgukhairul said...

aku pun sgt suka keladi masam asam rebus tu.. mmg sedap la.. kuih qasidah tu ada kt perlis je ke? aku kena cr ni..

Bidarabiru said...

itu baru sikit, jangan kata kuih qasidah , kuih marhaban pun ada.