Wednesday, August 12, 2009

Apa kan daya

Biasanya bila abeshuk tak de…balik aje dari opis den dan Lip Lap akan terus masuk rumah. Syarat yang abeshuk bagi kat Lip Lap ialah tak boleh main kat luar masa abah tak de….nanti jatuh susah….so setakat beberapa hari ini Lip Lap mematuhi arahan. Tapi petang ni bila dengar je jeritan member2 dia main kat luar….tak leh jadi dia mengelisah nak keluar gak….den yang tengah masak dipujuk dengan muka manja dan suara mengada2nya……macam2 alasan den beri tapi tetap gak dipujuk bertalu2 berbekalkan motto…"Kesian lah kat adik”….motto yang diulang lapan puluh kali tu menyebabkan den ni… memberi kata putus …boleh main kat luar tapi kena pakai mask…..ala mask dah buang tadi……teacher kata lepas pakai kena buang….betul lah jugak kan…kan…..terus Lip Lap bagi idea…. Ah apa kata adik pakai mask ultraman……toing2…toing….apakan daya den untuk menghalang lagi…..


Ada je ide nak keluar main kat luar rumah....

Ultraman sedang bermain dengan member2 sambil diperhatikan oleh ibu ultraman...kah..kah

1 comment:

ahliacikgukhairul said...

wau! mesti masa H1N1 ni raksasa tak brani tunjuk muka sbb ultraman asyik keje overtime je.. hehe