Sunday, July 12, 2009

Powernya Kayu Keras

Den memang mencari-cari tempat makan yang best2 kat Seremban ni....hujung2 minggu leh gi makan2 luar sambil round2 kat Jusco.....boring makan kat food court n fast food..... Kali ni kawan den rekemen den satu restoren best kek Seremban...dekat ngan Jusco...iye ke tak pernah nampak pun....ala dekat ngan hotel S2....hotel pun tak pernah nampak....kalau tak silap den nama nye Bestwood Cafe.....gi lah cari....tapi tak jumpa...tak leh jadi...call member den tanya....last2 jumpa gak....tapi namanya bukan Bestwood tapi Hardwood Cafe...ala2 Hardrock cafe lah...sebelah cafe ni ada satu galeri landskap Batu Keras.....

Yang menyebabkan den nak juga gi sebab kek sini ada masak ayam kampung dan banyak makanan yang berasaskan kampung...favourite den tu....

Pintu masuk ke cafe tu....napelah selama ni den tak tau tempat ni...rugi rasanye.....


Ada sup ikan, ayam kg cili api, sambal sotong, daging salai, ikan patin msk tempoyak, sambal tempoyak....he macam2 ada...boleh tension nak pilih lauk ni...

Den apa lagi ambil ayam kampung lah....abeshuk tak leh makan cili api so....makan je lah apa yang leh yo....

Masa den makan...lalu lah ayam2 kampung...Lip Lap kata...abah tengoklah ada ayam...abeshuk boleh kata tulah ayam yang ibu tengah makan tu......tak de insuran betul mulut...potong stim je...



Weols makan bawah dangau macam ni...tapi dok atas kerusi lah....


Kalau nak duduk tempat eksklusif pun boleh...ada kat dalam restoren tu....


Lanskap memang cantik...siap ada ikan lagi dalam kolam dia.....

Weols basuh tangan kek sini je....maklumlah masa weols makan ....tak ramai lagi orang...

2 comments:

alladiin said...

akan wa pastikan, wa akan sampai ke situ gak... sambil makan, diorg ada pasang lagu2 tak...? Wa klu tak de lagu, tak selera nak makan..

Bidarabiru,N9 said...

Tak de lah...kena nyanyi sendiri...ala konsep kampung2 mana leh nyanyi2....