Tuesday, July 7, 2009

Myiman

Kawan opis den promote satu telefon baru…yang ada unsur2 keislaman…namanya myiman...leh tengok kek internet tau kalau nak info pasal telepon tu.....bila dia tunjuk je…den terus jatuh hati…beli terus…tapi hutang le dulu...bayar masa gaji bulan julai…lagi pun tak mahal sangat RM390 je… leh hutang pulak tu…telepon pulak nampak macam mahal je….telepon tu den guna untuk dengar bacaan al- Quran…leh gak belajar sambil dengar sebutan2 yang betul dari Qari tu…leh baca tafsir dari bacaan al-Quran tu lagi.... dan setiap masuk waktu sembahyang telepon akan ingatkan den…bagus tu untuk orang seperti den yang tak hafal waktu sembahyang...lagi pun telepon tu banyak function dia....buat setakat ni den buat macam pet je lah...tak masuk pun sim card....den rasa semua orang islam patut ada lah telepon tu.....tambahan tak lama lagi nak posa ni....memang betul2 bagus lah...chewah promote nampak.....

Baru dapek...tengah caj 8 jam sebelum digunakan....abeshuk tanya den bila nak beli kan dia satu....tunggu lah harga telepon ni jatuh dulu ye....ha2

Den pilih warna hitam...senang tak cepat kotor.....peneman den tido masa abeshuk tak de....yihaa

Yang ni warna putih...cantik gak...leh masuk 2 sim card tau, kamera, video dan macam2 ado....

2 comments:

alladiin said...

yg putih tu cantiklah.. bersih dan klasik..

global-talk said...

WAH MENARIK NI.. AT LEAST EGI TRAVELLING SENANG NAK TAHU WAKTU SOLAT.. AKAK BELI CREDIT EKK.. HEHE