Wednesday, July 29, 2009

Bertungkus Lumus

Hari ini adalah hari yang memenatkan den. Selalu bila kat opis penatnya.... penat mental....tapi hari ni campur ngan penat fikizal....mana tak nya ada gotong royong kemaskan tempat sendiri. sempena step pertama dalam mengajar 5s......tapi kalau kemaskan tempat sendiri boleh ke dikatakan gotong royong...boleh lah juga ...tolong tengok kawan2 berkemas kan kan....fuh penat...tapi bila lepas pekena bihun goreng ngan karipap pusing....kembali bertenagalah balik.

Hampir 5 plastik hitam penuh dengan kertas dan nota2 lama den korbankan....kalau hikutkan hati semua nak simpan...tapi bila fikir2 balik semua tu dah outdated...buang aje lah kan. Susun atur den pun dah berubah sekarang ni....more formal tapi kurang privacylah sikit.....memang tak selesa tapi nak wat cam mana kan.... untuk standardise kan semua peralatan di opis. Gambar sebelum berkemas tak sanggup den nak tangkap....buat malu kaum aje......

Anyway sebelum buat 5s memang rasa macam satu beban je tapi bila dah siap....ehmmm bestnya baru semangat nak wat keja.....oksigen pun bertambah banyak....suasana pun rasa baru je.


Meja komputer yang membelakangkan lalu lintas.....amat sesuai untuk membuat kerja2 formal sahaja....

Susun atur fail yang den buat...siap ada frem gambar lagi atas rak atas..tak tau lah dalam 5s ni....hiasan2 tu leh ke letak....cam mana hah....boleh ke

Bawah2 meja ni masih tak siap lagi....tenaga dah makin berkurang....harus disambung kemudian...


3 comments:

Bidarabiru said...

testing testing testing

ahliacikgukhairul said...

sudah boley komen ka?

Bidarabiru said...

sudah lah labu....