Wednesday, March 24, 2010

Sama Tapi Tak Serupa

Hari ni kat opis den…..ramainya orang pakai baju corak sama.....nape eks.....kiranya ni lah kali pertama weols merasmikan baju batik Jabatan weols....hmmm cam mana cantik tak?.....ingatkan nak rasmikan pemakaiannya masa hari konvo pada bulan april nanti tapi lambat lah pulok.....so hari ni bila Jabatan den menganjurkan Seminar Kepenggunaan bersama komuniti.....semua staff JP di minta untuk memakai baju batik JP.....nampaknya mendapat sambutan....walaupun ada jugak segelintir yang tidak menurut perintah.....dengan alasan....baju tak siap lagi....tak pe lah....nak buat cam mana kan.....tak kan nak paksa pakai baju tak jahit pulak kan.....

Yang kelakarnya....jadi macam acara berfesyen pulak....sebab masing2 buat macam2 patern baju....seronok pulak.....hubungan antara staf jadi bertambah erat pulak......sambil ada yang buat lawak....nak buat pertandingan......lengan baju tercantik......tudung paling matching......aksesori paling menarik.....blah...blah......apa2 pun hari ni rasa seronok je.......


Kelihatan di sana sini staf JP bergelimpangan berpakaian yang sama.....tudung je tak sama
Sempat lagi tu berposing sebelum gi seminar.......dalam hati masing2.....tudung akulah yang paling matching.....he..he


Seminar yang sedang berlangsung....kebanyakkannya orang bahagian Pentadbiran dan pihak luar...

Barisan peserta seminar yang duduk di belakang sekali.....konon2nya berkorban lah tu......hmmm den rasalah kan....dalam ramai2 tu tudung den yang paling matching.....kan...kan...he..he....tak setuju lah tu.....jelaous

Makan time......yang terlibat dan tak terlibat pun boleh join makan....janji...sehingga stok masih ada....

1 comment:

ahliacikgukhairul said...

ha ah la.. walaupun baju sama tp pilihan warna tudung berbeza ikut taste masing2.. semua cantik2.. miss uol very much la.. JP nampak kemas n teratur sekarang..