Monday, March 21, 2011

Lembaga Hitam di i City

Berita gempak ni kalau ada lembaga hitam di I City......hah baca dulu sebelum percaya tok tok ok.....Minggu ni den outstation di Shah Alam.....so kalau tempat2 yang den rasa abeshuk boleh hantar den....den akan offer abeshuk untuk hantar....chewah offer lagi tu kononnn...iyelah kalau kena kat tempat jauh2 atau KL tu memang kena gi sendirilah kan.

So lepas opis hour barulah weols gerak.....perjalanan memakan masa satu setengah jam......oleh kerana den dapat satu bilik so abeshuk bermalamlah kat situ....esok pagi2 baru gerak ke PD. Lepas den meeting dalam kul 10.30 malam abeshuk ajak den keluar untuk survey jalan nak keluar besok......tup tup weols nampak signboard I City.....apa lagi teruslah kesana.....rancangan asalnya nak tengok jalan aje.......tapi apalah daya weols bila sampai terus bayar RM10 untuk satu kereta dan terus jalan2 kat sana.

Nak jadi ceritalah kan.....oleh kerana semua tu unplanned so dengan kamera tak bawa......handphone pulak tak de bateri.....so harapkan satu ajelah handphone cokia yang tak de flash....so hasilnya dalam gambar yang diambil semuanya ada lembaga hitam......tapi jangan takut ye lembaga hitam ni tak makan orang ok.

Best o kalau pergi waktu orang tak ramai.....masa ni ada hujan rintik2 manja.....

Lembaga hitam yang pertama........takut tak.....takut tak.....

Macam gi zoo pulak....ada zirafah tu....


Lip Lap yang sangat gembira.....actually dah lama nak gi kat sini tapi tak jadi jadi.....tu yang dia excited tu...


Kalau bawa kamera DSR mesti cantik ni kan.......memang le, tapi ko ada ke......takkkkkk

Aksi manje.....

Memang cantik lah....

Pakaian jangan tengok lah ye......pakai baju dah nak tido......

Memang tak rugi pergi......



Lembaga hitam di celah2 haiwan elektronik

Rusa yang comel bersama lembaga yang kurang hitam....

Burung merak pun ada....
Aksi rebah......

Nak naik kuda pun boleh dah.....shopping pun boleh......bank pun ada....restoren pun ada.....pendek kata macam2 ada.....

Ada screen besar yang siarkan movie.....

Bukti yang den dah gi kat sana.....

Oleh kerana dah lewat malam dan weols pulak dah letih.....so weols balik dulu dengan harapan last day meeting nanti, weols akan datang lagi untuk masuk ke kawasan salji pulak.........

No comments: