Thursday, March 17, 2011

Handbag Hanger

Ini kali den nak cerita pasal satu barang.....baek punye......handbag hanger. Sapa yang dah ada tak payah teruskan pembacaan .......sapa yang belum ada boleh teruskan pembacaan. Ini adalah satu produk untuk kemudahan kaum wanita. Tak de pun tak pe sebenarnya tapi kalau ada tu lagi lah bagus kan. Boleh dikatakan semua perempuan ada handbag tak gitu......lepas tu kalau gi mana2 kedai makan.....meeting ke.....even kat pejabat pun kat mana ko letak handbag......letak kat lantai kan atau pun letak atas meja......kalau letak kat lantai tu.....kira tak berapa bersihlah kan.....kalau letak atas meja nanti kena ragutlah pulak....he..he.....

So dengan adanya handbag hanger ini maka semua permasalah akan diselesaikan......apa yang perlu dilakukan letakkan hanger tu di tepi meja dan sangkutkan handbang anda. Hmmm senangkan. Kaler ada macam2, bentuk yang ada setakat ini adalah bulat dan bentuk love. Harga pulak dalam RM15. Kalau tak jumpa atau tak masa nak cari boleh suruh den belikan. Contact den je bagi yang kenal den....yang tak kenal tu email jo.

Actually handbag hanger ni dah banyak dalam pasaran.....dengan pelbagai harga dan bentuk ......nak yang mahal pun ada......yang murah pun ada. Produk ini juga sesuai untuk dijadikan hadiah pada orang yang tersayang. So den dah menggunakan handbag hanger ni memang berbaloi dan memudahkan kehidupan den.



Ini lah handbag hanger.....



Pilihan hati den berbentuk love.....warna biru...... poyo je

1 comment:

Anonymous said...

kat mane akak beli?sy tgah cari nie..kat GM klang ada ke?