Friday, April 8, 2011

Kolaborasi....

Hmm masa untuk berkolaborasi......sana sini bercakap pasal kolaborasikan.....weols pun tak ketinggalan jugak terlibat dengan kolaborasi ni. Ini adalah first time jabatan den buat kolaborasi dengan A Famosa Melaka....usahasama dengan Unit LI.

Dalam pukul 12.30 tgh weols bertolak dari PPD seramai 9 orang.....6 orang dari jabatan den, 2 orang dari LI dan seorang dari Unit Cisec. KJ den jadi Ketua Delegasi. Weols sampai dalam kul 2.30 ptg dengan menaiki bas poly yang pendek tu......mak oi masak ko dilambung ombak.....abeshuk pulak duduk kat belakang sekali memang adventurelah kiranya.


So banyak lah juga perbincangan dibuat dan beberapa kata sepakat dibuat iaitu penghantaran pelajar LI kat situ, walk in interview & career talk dan usahasama jika nak buat program amal atau program bersama komuniti. Pasal SIP aje yang perlukan perbincangan lanjut. So we are going to next steps.....kena mulakan langkahlah ye.....mungkin JP akan mulakan langkah dengan membuat program komuniti dulu kot......tunggu dan lihat je lah....


Penyampaian cenderamata kepada Mr Raymond......fasih tu bercakap bahasa melayu......


Pembentangan tentang organisasi masing-masing.....sebelum perbincangan dibuat......


Wakil dari pihak lelaki........

2 comments:

Ahliacikgukhairul said...

Salam.. sapa KJP sekarang?

Bidarabiru said...

k rosniyati....senior kita duluuuuuuuuuuu