Thursday, April 7, 2011

Cakoi yang best.....

Ini ada satu lagi benda yang den kongsikan untuk menambahkan lemak-lemak di badan. Kalau rasa lemak2 dibadan tu kurang boleh lah tambah ye. Hah ini ada lagi satu jenis makanan untuk orang sekitar Port Dickson yang boleh dicuba. Cakoi…..hah tahukan apa itu cakoi…..ala banyak di jual di pasar2 malam gitu.

Tetapi yang den nak perkenalkan ni lain sikit…..yang pertama…..sangat sedap…..lembut boleh makan gitu aje dah sedap dah. Bak kata orang kalau setakat RM2 tu memang tak sedar lah dah habis. Memang lainlah dari cakoi2 yang sediaada di pasaran. Yang kedua lainnya adalah sos cecahnya….biasanya kalau makan cakoi di cecah dengan sos cili kan tapi yang ni sos dia manis lemak berkrim berwarna hijau. Hah lain kan kan. Mana nak cari benda ala ni….hah Cakoi ni dijual belah petang kat Taman Intan Perdana jalan kearah Fasa 2. Ala cari lah kat tepi jalan je.

Selalu kalau beli memang dapat yang pannasss.....sebabnya orang ramai beli.....angkat aje dari kuali orang beli.....angkat aje dari kuali orang beli....

Cakoi dia halus dan kurus je.... Makan time.......rebuttttttttt....

No comments: