Saturday, January 15, 2011

Singgah di Ayer Hitam....

Sudah beberapa kali weols gi Johor dan lalu kat Ayer Hitam ni.....tapi hati tak tergerak nak singgah kat tempat yang terkenal dengan barang2 tembikar ni. Nape tak tahu lah mungkin dah jemu kot sebab dulu selalu sangat datang kat sini. Tapi kali ni weols tergerak hati untuk singgah masa weols gi makan kat tempat nostalgia di Parit Raja.

Bukan beli apa sangat pun sekadar beli bantal untuk gantikan bantal bucuk Lip Lap yang dah tak serupa bantal tu. Selebihnya adalah bergambar saja. Ni kali giliran den pulak jadi model....Lalalalala.......

Kat sini memang banyak barang tembikar.....den tengok tabung.....tapi rasa macam dah tak sesuai kalau den nak beli tabung untuk diri den ni.....baik simpan kat bank je kan....

Vase yang memang cantik2.....tapi den ni kan perempuan yang tak berapa ada perasaan tentang benda2 perhiasaan ni......sekadar tengok tanpa ada perasaan dah..

Macam2 bantal ada.....ko pilih aje......


Mana satu yang sesuai dijadikan bantal busuk ni.....kira2 kalau peram berkurun2 pun masih cantik lagi....



Dicelah2 ni lah Lip Lap jumpa bantal pilihan hati....

Lip Lap try usha abeshuk untuk beli.....tak layan....

Kalau Lip Lap jumpa basikal ni masa umur 2 3 tahun mesti hempas2 badan kat lantai nak basikal ni kan...kan....

Banyaknya Teddy Bear.....

Bergambar ngan bunga2......

Tengok key chain yang pelbagai....


Cowboy gegirl.....auw...

Tengok boleh.....beli tak boleh......

Deretan kedai2 buah......

3 comments:

fa_syah said...

ha ha akak pun x minat gak vase2 niie..samelah kita.. tgk bolehlah.. tapi nak simpan as collection belum lagi..ade singgah ittho a.k.a uthm ke?library diorg dh besar giler..

Bidarabiru said...

tak singgah pun...gi makan asam pedas kat Parit Raja je....akak dah tengok rayyan....cute miut....macam mummy dan daddy dia....bila lah leh tengok secara live ye....

fa_syah said...

o ye ke?saya ari tu pun sbb pi anto adik yg belajar situ..fuh dahsyat..library cam satu bangunan pentadbiran.. ish ish maju.. oic..rayyan?nak tgk live nanti balik saner la.. ni tgh fikir nk antar pengasuh ke CDC kat poli tu sbb dia menyusu badan.. manja takleh cakaplah.. asyik nak berkepit dgn mak dia aje..ish ish bawak masuk kelas baru tau he he