Tuesday, January 19, 2010

Angkara Siapa

Bestnya bila kita tengok pokok yang kita tanam dapat tumbuh subur. Hari2 masa nak pergi dan balik kerja mesti jeling kat pokok mangga tu sambil angan2 bila lah boleh makan buat pelam ni...…..ekceli hilang rasa penat berkerja bila tengok pokok yang ditanam makin subur dari hari ke hari……tapiiiiiiiii geramnya rasa bila pokok yang tengah subur di sabotaj oleh pihak2 yang tidak bertali perut…..punyalah banyak pokok2 napelah pokok den yang di patah2 pucuknya……nak buat ulam ke…..hish…hish….kambing betul lah ….sapa lah punye kerja ni….budak2 ke….orang tua……ni yang buat den rasa nak pasang cctv kat depan rumah ni….chewah…..

Pucuk pokok mangga yang warna merah2 hati tu memang mengiurkan pada peminat2 ulam.....boleh makan ke....entahlah....


Ni gambar den close up kan.....cuba tengok dekat2.....kot2 mana2 ada anggota CSI yang baca blog den ni boleh kenalpasti sapa punye keja ni.....siap ko....


2 comments:

nord@esntek73 said...

sabo lah jang weiiii....karang2 nnti dia tumbuh balik....i rasa angkara si rama2...hahahahah

Bidarabiru said...

kemarin den dah tau sapa punye angkara.....masa balik opis den nampak sianu yang tak bertali perut tu.....ada ke patut orang dalam taman den ada bela lembu....segerombolan lembu lalu depan rumah den sambil ngap pokok mangga den.....