Wednesday, October 14, 2009

Syurga dibawah tapak kaki ibu.....

Balik dari opis terus ambik Lip Lap.....kebetulan masa tu ada budak dari Pusat Anak2 Yatim menjual CD2 pengajaran dari rumah ke rumah. Pengasuh Lip Lap yang weols panggil Che Seri promote pasal CD tu.....dia ada beli satu....Lip Lap suka sangat tengok katanya....ada pengajaran lagi.....

Den tanya Lip Lap CD yang Che Seri beli tajuk apa?.....Tajuk sembahyang dan kena baca bismilah bila nak makan....ohhhhhh....bagus tu.....So weols pun beli lah satu....jangan tidak kan.....Che Seri siap bagitahu belilah CD tajuk lain ye.....supaya tak sama.....abeshuk yang pilih dan beli CD tu.....masuk2 keta den tengok CD yang dibeli tajuknya Syurga di bawah tapak kaki ibu....ambik ko.....lepas ni senang lah sikit Lip Lap nak dengar cakap den....tak payah ulang 30 kali kalau nak suruh apa2 kan......

Tapi bila sampai rumah Lip Lap boleh kata......ibu tak nak tengoklah CD ni......nape......TAKUTlah bu......den dah agak dah......ala nak takut apa.....gigih den pujuk suruh tengok gak.....bila Lip Lap dah setuju nak tengok.....video lah buat hal......kabel ke video ada problem.....kena usaha cari kabel baru ni.......


Gambar hiasan CD yang boleh menakutkan Lip Lap untuk menontonnya.....


Bila dah bersedia nak nonton....ada problem lah pulok.....den rasa lepas nonton ni....mesti ensaf 40 hari.....40 malam ni....


2 comments:

wh0se said...

whose sangat bersetuju...syurga memang terletak di bawah kaki ibu..kita harus sentiasa menyanygi ibu serta bapa kita...

Bidarabiru said...

betul betul betul